„Idealny
make-up” to dossier wydania letniego. Znajdziesz tu artykuły m.in.
na temat make-up no make-up, błysk vs mat oraz modelowania twarzy.
Warto
przeczytać artykuł „Senior w Spa” autorstwa Soni Skalec.
Szacuje się, że w 2060 roku co trzeci mieszkaniec Polski będzie
miał ponad 65 lat. Trzeba więc dopasować ofertę salonów do
potrzeb osób w wieku dojrzałym. Seniorzy najchętniej korzystają z
masaży, okładów borowinowych, zabiegów regeneracyjnych i pedicure
leczniczego. Istotna jest staranna diagnoza klienta, ze szczególnym
uwzględnieniem stanu zdrowia (chorób przewlekłych i dolegliwości),
skutkuje to zwiększeniem bezpieczeństwa i skuteczności zabiegów.
Personel poza dodatkową wiedzą medyczną powinien być cierpliwy i
empatyczny. W ten sposób możemy zyskać zadowolonego, lojalnego
klienta.
Zapraszam
na stronę 24, gdzie znajdziesz mój artykuł „Stay COOL” -
zabiegi chłodzące na lato.
Więcej przeczytasz na: BEAUTY FORUM
Któż
z nas nie chciałby zostać charyzmatycznym liderem?
W najnowszym numerze najwspanialsze znajdziesz odpowiedź na to pytanie.
„Masz w sobie
to coś” Beaty Mąkolskiej to poradnik jak odkryć i wypracować w
sobie cechy dobrego przywódcy. Podczas rozmowy zwróćmy uwagę na
kontakt wzrokowy. Nawet w sytuacji konfliktowej starajmy się patrzeć
na rozmówcę, w ten sposób damy wyraz swojej siły i jednocześnie
szacunku dla drugiej osoby. Umiejętność przemawiania i słuchania
to cechy charyzmatycznego lidera, który z jednej strony potrafi
dobitnie wyrazić swoje myśli i przekonania, z drugiej jest otwarty
na rozmówcę i jego zdanie. Powinien przy tym charakteryzować się
naturalnością i spokojem. Tylko wtedy będzie odbierany jako silny,
zdolny do przewodzenia ludźmi w sposób rozsądny. Taki frontman
potrafi skutecznie motywować zespół oraz stworzyć pozytywną,
opartą na zaufaniu i życzliwości atmosferę w firmie.
Na
stronie 32 do możesz również przeczytać artykułu „Działaj
lokalnie – myśl globalnie” mojego autorstwa.
Więcej przeczytasz na: NAJWSPANIALSZE
W
tym wydaniu LNE zainteresował mnie artykuł Anny Kondratowicz „Moda
na naturalność w medycynie estetycznej”. Zamiast zabiegów
inwazyjnych proponuje ona od 25-30 roku życia profilaktykę
anti-ageing. „Dbanie o jakość skóry to podstawa odmładzania”
- okazuje się, że to nie zmarszczki, ale koloryt i napięcie skóry
to główne czynniki wpływające na to, na ile lat oceniają nas
inni.
Nowym trendem w medycynie estetycznej jest działanie
rewitalizujące. Osocze bogatopłytkowe, mezoterapia, laseroterapia,
hydroksyapatyt wapnia i kwas polimlekowy stymulują skórę
pobudzając jej struktury do regeneracji. Coraz bardziej popularny
jest również zabieg lipofillingu – czyli przeszczep własnej
tkanki tłuszczowej z miejsc gdzie jest jej nadmiar (pośladki,
brzuch, uda) do miejsc, które potrzebują wypełnienia (bruzdy,
głębokie zmarszczki, piersi).
W
tym numerze LNE znajdziecie również dokładny instruktaż, jak krok po
kroku wykonać autorski masaż STRESS FREE wg wskazań Hidemi
Morimasa.
Więcej przeczytasz na: LNE
W BEAUTY
INSPIRATION tematem wydania jest "Jak zwiększyć zysk - dodatkowe źródła i sposoby na większy dochód."
„BIOCELULOZA
– biomedyczny materiał przyszłości” to artykuł autorstwa
Małgorzaty Chełkowskiej. Materiał ten, nazywany „drugą skórą”,
do tej pory był stosowany w medycynie m.in. do leczenia oparzeń i
trudno gojących się ran. Ma nano-włóknistą strukturę, dzięki
czemu tworzy idealne warunki do odnowy naskórka. Włókna
biocelulozy są ok. 100 razy mniejsze niż celulozy, występują w
konfiguracji trójwymiarowej. Dzięki temu struktura ma bardzo
rozwiniętą powierzchnię i może utrzymywać duże ilości wody.
Jest ekstremalnie higroskopijna, wiążąc dużą ilość wody (do
200x w stosunku do suchej masy) zapewniając stałe i trwałe
uwodnienie skóry. Ultracienkie i miękkie włókna bardzo dobrze
przylegają do skóry i ułatwiają przenikanie składników
aktywnych. Po aplikacji maski z biocelulozy występuję efekt
chłodzenia, obniżający temperaturę skóry nawet o 5 stopni C.
Tę
technologię można wykorzystać również w kosmetologii. Maski
hydroinfuzyjne to membrany biocelulozy nasączone substancjami
biologicznie czynnymi. Stosuje się je w zabiegach ekspresowych –
bankietowych i konferencyjnych dających natychmiastowy,
spektakularny efekt.
Więcej przeczytasz na: Beauty Inspiration
W najnowszym art of BEAUTY znajdziesz artykuł „Wpływ
uzależnień na skórę” Anny Szymanowskiej - poruszający
ważną tematykę społeczną. Alkohol, papierosy i substancje
psychoaktywne mają wpływ nie tylko na nasze zdrowie ogólne, ale
również na stan skóry. Dlatego też warto zwrócić uwagę na
profilaktykę antynałogową w gabinecie kosmetycznym. Nawet rozmowa
z klientką, w której kosmetyczka wykaże się wiedzą dotyczącą
najczęstszych objawów skórnych występujących u osób
uzależnionych, może być ważnym elementem takiej profilaktyki.
Alkohol
powoduje odwonienie organizmu, niedobory mikro i makroelementów oraz
rozszerzenie naczyń krwionośnych. W rezultacie skóra jest
odwodniona, ma kolor ziemisty, choroby skórne takie jak łuszczyca i
trądzik różowaty ulegają nasileniu.
Bez
problemu rozpoznasz klientkę palaczkę. Szara skóra, telangiektazje
na policzkach, charakterystyczne zmarszczki wokół ust, zażółcone
paznokcie i zęby. Tytoń powoduje przyspieszone starzenie, więc
osoby palące wyglądają na zmęczone i starsze niż są w
rzeczywistości.
Substancje
psychoaktywne również mają szkodliwy wpływ na urodę. Wdychanie
kokainy powoduje hiperkeratozę w okolicach nosa, amfetamina -
bladość, suchość i swędzenie. Palenie marihuany powoduje wzrost
poziomu testosteronu, który wiąże się z nasileniem zmian
trądzikowych i łysieniem typu męskiego.
Więcej przeczytasz na: art of BEAUTY
cabines wraz z Katarzyną Maciejak zabiera nas w podróż w stronę Kraju Wschodzącego Słońca
na „Beauty World Japan TOKIO 2016”. 19 edycja targów beauty &
spa odbyła się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym Big Sight. W
części poświęconej paznokciom Tokyo Nail Forum królowały
zdobienia 3d inspirowane motywami kwiatowymi. Efekt ten można
osiągnąć poprzez „warstwowanie” produktów o różnym
wykończeniu, dając efekt zatopienia w szkle lub werniksu. W
kolorystyce króluje przydymiona czerwień „Aurora Red” i
zamglony róż indyjski „Dusty Cedar”.
W
strefie Salon Business Area tematami wiodącymi były dynamiczne
terapie modelowania sylwetki oraz zabiegi oczyszczająco-
liftingujące twarzy. Podczas targów hostessy częstowały
odwiedzających koktajlami witaminowymi oraz słynną japońską
herbatą o soczyście zielonym kolorze. Ciekawe czym zaskoczą nas
zbliżające się imprezy targowe w Polsce.
Więcej przeczytasz na: CABINES
- czwartek, sierpnia 25, 2016
- 2 Komentarze